NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

O PRODUKTECH 

Jedná se o trvalou licenci?
Ano, všechny naše licence jsou trvalé. Nemusíte platit žádné měsíční ani roční poplatky.
 
Co je to druhotná licence?
Druhotná licence (tzv. použitá) je licence, která je vykoupena od velkých společností, které již licenci nevyužijí, např. z důvodu přechodu na novější software. Tyto licence mohou být v souladu s evropskou směrnicí dále legálně přeprodávány.
 
Jedná se o originál? Může s tím být problém?
Veškeré naše licence jsou bezproblémové, protože vše řešíte přímo přes Microsoft. V praxi to znamená, že aktivační klíč, který od nás obdržíte, zadáváte přímo na stránkách Microsoftu. Přihlásíte se svým MS účtem, zadáte aktivační klíč. Microsoft ověří jeho pravost a až poté si stáhnete instalaci. Po instalaci přichází další ověření od Microsoftu, a to buď telefonicky nebo online.Vždy tak máte jistotu, že máte opravdu platný a plnohodnotný systém 2 x ověřený přímo Microsoftem.
 
 
O PLATBĚ A DORUČENÍ
 
Kdy obdržím aktivační klíč?
Náš systém je automatizovaný. Tzn. že ihned po připsání peněz Vám bude klíč, spolu i s návodem na jeho použití, doručen na Váš email. V dalším emailu Vám pak dorazí faktura v elektronické podobě.
 
Jak mi klíč doručíte?
Vše Vám přijde do emailu. Ihned po připsání peněz na náš účet. Samozřejmostí je i návod, kde Vám krok po kroku popíšeme, jak aktivační klíč použít.
 
Zasíláte i na dobírku?
To bohužel ne. Všechny naše licence jsou elektronické. Jsou dodávány ihned po připsání peněz na Váš email.
 
 
REKLAMACE
 
 
Právě jsme provedli platbu, ale klíč stále nepřišel. Co dál?
Některé tuzemské převody mohou trvat až 24 hodin. Pokud Vám klíč nedorazí ani do 24 hodin, kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.
 
Platba již proběhla, ale klíč nám nedorazil. Co dál?
Může se stát, že náš automatizovaný sytém nedokáže správně přiřadit platbu k Vaší objednávce (chybějící nebo špatný variabilní symbol atd.) V tom případě napište do našeho online chatu, případně na email: reklamace@softwareprovsechny.cz a zašlete nám potvrzení o provedené platbě. Vaši objednávku pak obratem vyřídíme.
 
Co když mi klíč nejde aktivovat?
V případě, že se Vám nedaří aktivovat licenční klíč, udělejte prosím printscreen (fotku obrazovky) s uvedenou chybou a zašlete nám jej na email: reklamace@softwareprovsechny.cz

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:

1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)

2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:

- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.

- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).

- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz

- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky

Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit obratem.

 

**Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.


Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení