REKLAMACE

V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:

/Reklamace, která nebude odeslána touto cestou, nebude brána za přijatou.
Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení./

 1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)

2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:

- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.

- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).

- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz

- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky

Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratší možné době.