REKLAMACE

V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:

1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)

2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:

- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.

- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).

- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz

- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky

Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit obratem.

 

**Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení