REKLAMACE
V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:
1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)
2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:
- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.
- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).
- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz
- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky
Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit obratem.
**Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.